Продавець Інтернет - Магазин Tomdom розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
4113 відгуків

Шановний клієнте, наразі компанія не може швидко відповісти на Ваше повідомлення, оскільки Ви звернулися в неробочий час. Напишіть, будь ласка, номер телефону, щоб менеджери швидше зв’язалися з Вами. Дякуємо за очікування. Бажаємо приємного дня!

Інтернет-магазин Tomdom
+380 (50) 578-82-75Світлана
+380 (67) 820-76-86Наталія
+380 (63) 207-93-34Людмила
Додати відгук

Як передати товар на сервісне обслуговування?

 Як передати товар на сервісне обслуговування?

ЯК ПЕРЕДАТИ ТОВАР НА ГАРАНТІЮ?

Важливо! Гарантійний ремонт здійснюється сервісними центрами при наявності гарантійного талона та документа, що підтверджує оплату товару (товарного чека).

Ми піклуємося про наших клієнтів та завжди готові допомогти.  Тому, шановний клієнте, якщо  після отримання товару Ти виявив у ньому несправність - маєш повне право відправити його на гарантійне обслуговування. Тож рекомендуємо уважно прочитати інструкцію.

Інструкція передання товару на гарантію:

1) необхідно зв'язатися з нашим менеджером будь-яким зручним для Вас способом: Viber, Telegram, ел. пошта або в телефонному режимі;

2) надіслати фото та відео, чітко вказавши причину несправності товару;

3) менеджер передає фото чи відео до сервісного центру, для того, щоб майстер зміг проаналізувати проблему, оскільки це пришвидшує вирішення питання (бувають випадки коли проблему можна вирішити дистанційно);

4) якщо проблему не можна вирішити дистанційно, менеджер оформляє заявку на гарантію та надає контакти для відправки товару на сервісне обслуговування (відправка лише Новою Поштою );

5) клієнт має надати чистий товар у повній комплектації та з усією документацією (чек, гарантійний талон, інструкція);

6) після відправки товару, клієнт має повідомити менеджеру номер товарно -  транспортної накладної.

Важливо! Не вказуйте в товарно-транспортній накладній послугу «зворотна доставка грошових коштів». При виборі цієї послуги ми не зможемо отримати посилку і Вам потрібно буде повторно відвідати відділення “Нової Пошти”, щоб змінити умови доставки.

*Будь ласка, при відправці страхуйте товар на його повну вартість. Відправка за рахунок клієнта, ми беремо на себе всі витрати по ремонту або заміні.

Перед зверненням до нас, будь ласка, переконайтеся в тому,  що:

-  техніка була правильно підключена та налаштована згідно з інструкцією.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner